Δευτέρα 10 Μαΐου 2010

1 σχόλιο:

  1. Σε απόσπασμα του άρθρου που ανάφερα πιο κάτω (βλεπε και φωτο) γίνεται αναφορά ότι δημόσιοι υπάλληλοι με ψηλά εισοδήματα ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ..... Ατε ολάν!!! Ο κόσμος το έχει τούμπανο και εσείς κρυφό καμάρι.... Μου αρέσει κιόλας που για να μας πείσει ο κ. Χατζηπέτρου προκαλεί τον όποιονδήποτε έχει στοιχεία να τα καταθέσει... Μα τι να καταθέσει μάνα μου? Εδω μας προκαλείτε εμάς με όλα αυτά τα ψέματα που μας λέτε!!! Έλεος πιον! Έτσι βιαστικά μου έρχονται δύο παραδείγματα με δημόσιους υψηλόβαθμους (χωρίς να έχω κάτι προσωπικό μαζί τους, απλά αυτοί μου ήρθαν στο μυαλό).
    (π.χ-1) Παρακολουθήστε το REPLAY την Κυριακή στον ΑΝΤ1 και (π.χ.-2) ανατρέξετε στα Man Awards πριν 2-3 χρόνια για τον καλύτερο δημοσιογράφο της χρονιας.... Μια δοκιμή θα σας πείσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή